Kalmar!

Hejsan heromdagen var jag i kalmar och då fick jag lite saker av mina föräldrar!
först var vi inne på stadium och köpte skridskor för mina gamla var för små,
Dom kostade 399:- märke spin
På stadium köpte vi även nya träningsbyxor till gympan
Dom var på rea och kostade 199:- ordinariepris 399:- märke soc
Sen köpte vi även en matcande tröja till
Den var på rea och kostade 99:- ordinariepris 199:- märke soc
Sedan var vi inne på rusta och där köpte vi termoleggings
Dom kostade 49:- eller 59:-
Sedan var vi inne på eko den nya affären och där köpte jag bara aloe vera i smaken jordgubb och 2st
nutella and go. aloe veran kostade 12:- och nutellan kostade 15:- /per
 
 











Kom ihåg mig?
Hejsan! jag är en tjej på 12år som har tänkt att lägga ut lite bilder som jag kommer fotografera och redigera.